بازدید بیش از ۵۳۵ هزار نفر از نمایشگاه های استان یزد در سال گذشته

قافی با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه های استانی گفت: سال گذشته بیش از ۵۳۵ هزار نفر از نمایشگاه های استانی بازدید کردند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، احمد قافی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: با توجه به ضرورت توجه به نمایشگاه ها و حضور و استقبال مردم از برنامه های مختلف در نمایشگاه های استان سعی کرده ایم که فضای مختلفی برای نمایشگاه  در نظر بگیریم و در آینده نزدیک نیز به فضای نمایشگاهی استان بیافزاییم.

 

وی افزود: نمایشگاه های استان یزد از سال 1398 فعالیت خود را در فضایی بالغ بر 56 هکتار آغاز کرده است که تاکنون نیز برنامه های مختلفی را اجرایی کرده است که در سال 1401 تعداد 26 نمایشگاه را برپا کرده که مورد استقبال مردم استان نیز قرار گرفته است.

 

قافی ادامه داد: توجه به پتانسیل های استانی به عنوان یکی از تاکیدات ما است که در سال جاری و تقویم نمایشگاهی خود نیز سعی کرده ایم به این امر توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: در تقویم نمایشگاهی خود برنامه ریزی 35 نمایشگاه در قالب 118 عنوان نمایشگاهی داریم که امیدواریم بتوانیم به پتانسیل های استانی توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد ادامه داد: در سال گذشته ۵۳۵ هزار نفر از نمایشگاه‌های استان بازدید کرده‌اند که این تعداد در برخی نمایشگاه‌ها مانند عرضه مستقیم کالا به بیش از ۶۰ هزار بازدیدکننده نیز رسید.

 

وی در ادامه با بیان این که رشد کمی و کیفی نمایشگاه را به طور همزمان دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: از نظر کمی ساخت ۱۲ هزار مترمربع سالن‌ نمایشگاهی در بازه سه ساله و ایجاد شش هزار مترمربع فضاهای خدماتی، تفریحی و رفاهی را در حال پیگیری داریم.

 

این مسئول یادآور شد: سالن‌های جدید نمایشگاه در وسعت‌های ۳۰۰۰، ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ مترمربعی با توجه به استقبال مردم طراحی و عملیات اجرایی آنها در اواخر سال گذشته با حضور استاندار یزد کلنگ زنی شد.

 

وی بیان کرد: از نظر کیفی نیز سعی داریم نمایشگاه‌ها در استان را با کیفیت و ظرفیت بهتر و البته مجریان متخصص‌تر برگزار کنیم.

 

کد خبر 1271986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha