ولایت فقیه محور حکومت دینی است

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه ولایت فقیه مغز انقلاب است، افزود: محور حا اگرچه دولت ها برآمده از مردم و در حال خدمت اند، اما امروز این عزت و این افتخار به خاطر امامت و رهبری مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام مهدی فاطمی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: ولایت مداری و ولایت پذیری بستر تحقق رشد و توسعه همه جانبه کشور است.

وی با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت فقیه، برگرفته از عقلانیت و دیانت است افزود: این تبعیت عقلانی ما را به پیشرفت می رساند.

امام جمعه رومشکان بیان کرد: اگر همه دستگاه‌ها و همه مسئولین، در طول چهل و چهار سال گذشته، به طور اکمل از این کانون عقلانیت؛ یعنی ولایت فقیه تبعیت می کردند، امروز وضعیت ما خیلی بهتر از این بود.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه مغز انقلاب است، افزود: محور حا اگرچه دولت ها برآمده از مردم و در حال خدمت اند، اما امروز این عزت و این افتخار به خاطر امامت و رهبری مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام فاطمی نیا با بیان اینکه امروز تفکری به نام تفکر سکولاریسم در کنار و در مقابل تفکر انقلابی؛ دین را جدای از عرصه‌های اجتماعی و جدای از سیاست و حکومت می داند، افزود:  این تفکر حکومت را منهای اسلام می خواهند، اگر چه ظاهر اسلامی دارند.

وی با تاکید به اینکه رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن را در دو عنصر "خصوصیت ها و ویژگی های فردی امام (ره)" و "شناخت مردم از اين شخصیت" است، خاطرنشان کرد: مردم شناخته بودند که امام برای اسلام قیام می کند، شناخته بودند که برای دین قیام می کند و این شناخت و این فهم و بصیرت مردم بستر تداوم این انقلاب شد.

امام جمعه رومشکان افزود: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است وباید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 1272000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha