افزایش خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی گیلان

میر عظیمی از افزایش خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی در گیلان خبرداد.‌

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سیدجلیل‌میرعظیمی امروز ( پنج شنبه ۱۸ خرداد ) در ادامه سفرهای شهرستانی که با هدف‌نیازسنجی، توسعه و تعمیق همکاری‌ها و رایزنی با مسئولان در جهت هم‌گرایی و افزایش وفاق فرهنگی صورت‌می‌گیرد، به رودسر در شرق گیلان‌ سفرکرد.

طی این سفر شهرستانی که با همراهی اکرم‌السادات حسینی، سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان‌گیلان انجام‌پذیرفت، شرکت در نشست فرهنگی مرکز فرهنگی هنری رودسر در برنامه‌ها قرارداشت.


سیدجلیل میرعظیمی طی این نشست که با محوریت رونق‌بخشی هرچه‌بیش‌تر به فعالیت‌های تابستانی و افزایش هم‌گرایی فرهنگی برگزارشد، به جایگاه کانون در جامعه و اهمیت برنامه‌های آن از منظر مسئولان پرداخت و این مهم را فرصتی برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مخاطبان‌ ارزیابی‌کرد.

وی در عین‌حال، همراه‌سازی افزون‌تر کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها را ضروری دانست و با اشاره به ارتباط دوسویه و سازنده مربی و مخاطب گفت: لازم‌است از این فرصت برای انتقال‌ آموزه‌ها و مانوس‌سازی آینده‌سازان با کتاب بهره‌مندشویم.

مدیر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان گیلان توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی را مهم و در اولویت قلمدادکرد و از حرکت‌های مثبت در جهت ‌کیفیت‌بخشی به معیشت و امنیت شغلی همکاران سخن‌گفت.

وی به ارایه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته و تشریح برنامه‌های تابستانه  مرکز از سوی همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رودسر پرداخت.


میرعظیمی در این سفر، رایزنی با مسئولان فعال در عرصه تعلیم و تربیت را در برنامه‌های خود قرارداد و طی دیدار با سلیمان باباخانزاده، سرپرست اداره آموزش و پرورش بخش رحیم‌آباد رودسر، از برنامه‌های کانون برای افزایش گستره فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کم‌برخوردار سخن‌گفت.

وی در همین زمینه، به تعمیر و تجهیز مرکز سیار روستایی کانون پرورش فکری بخش زیاز شهرستان رودسر اشاره و با تشریح اقدامات صورت‌گرفته در جهت افزایش گستره برنامه‌ها اظهارکرد: فعالیت‌های این  مرکز گامی در جهت تحقق عدالت‌اجتماعی و فرهنگی است.

مدیر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان گیلان هم‌چنین از ظرفیت‌های کانون برای خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان بخش رحیم‌آباد خبرداد و از آمادگی آموزش و پرورش این بخش برای اختصاص فضای آموزشی جهت گشایش مرکز فرهنگی‌هنری و دراختیارگذاشتن پارکینگ مدرسه شبانه‌روزی امام علی(ع) زیاز برای استقرار مرکز سیار روستایی کانون شهرستان استقبال‌کرد.

کد خبر 1272009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha