رونق تولید، مهار تورم و فراهم شدن زمینه اشتغال جوانان نیازمند عزم جدی است

حجت الاسلام شهواری گفت: رفع موانع و رونق تولید، فراهم‌سازی زمینه اشتغال و ازدواج جوانان و مهار تورم افسار گسیخته، نیازبه عزم جدی مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  حجت‌الاسلام سعید شهواری  امروز در جلسه ستاد مقاومتی لرستان، رهنمود های رهبرمعظم انقلاب در خصوص تولید را چراغ راه خواند واظهار  داشت: بهتر است به دنبال اجرای فرامین مقام معظم رهبری و رفع موانع تولید باشیم و تصمیمات جلسه نیز در چارچوب مقرارت باشد.

 

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: بدون تردید رفع موانع و رونق تولید، فراهم‌سازی زمینه اشتغال و ازدواج جوانان و مهار تورم افسار گسیخته، نیازبه عزم جدی دارد.

 

وی با بیان اینکه در یک جنگ اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه قرار داریم، افزود: از این‌رو حمایت، صیانت و تامین امنیت برای سرمایه گذاری از جمله وظایفی است که در این مقطع از زمان عهده‌دار هستیم.

 

حجت الاسلام شهواری بیان داشت: امروز با همفکری و بحث و تبادل نظر مفید و سازنده تا جای ممکن مشکلات پرونده های مطروحه واحدهای تولیدی را برطرف خواهیم کرد.

 

وی تشکیل این جلسات را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی دانست و افزود: انتظار می‌رود این جلسات مستمر و به‌موقع برای حل مسائل برگزار شود.

 

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه در پرونده‌های مرتبط رووسای بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند، افزود: اجرای مصوبات بسیار حائز اهمبت است، چرا که برخی از این عدم اجرای مصوبات به عنوان ترک فعل محسوب شده و قابلیت پیگیرد قانونی دارد.

 

وی تصریح کرد: لازم است برای هر مصوبه یک متولی تعیین و در جلسات بعدی خروجی کار مشخص شود.

 

حجت الاسلام شهواری در ادامه از تشکیل شعبات تخصصی در خصوص پرونده‌های واحدهای تولیدی مشکل‌دار خبر داد.

کد خبر 1272035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha