صهیونیست‌ها منزل اسیر فلسطینی را در رام الله منفجر کردند

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی با یورش به رام الله، منزل «اسلام فروخ» اسیر فلسطینی را منفجر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، نیروهای اشغالگر اسرائیل صبح امروز(پنجشنبه 18 خرداد 1402) منزل «اسلام فروخ» اسیر 26 ساله فلسطینی در شهرک قدیمی رام الله در کرانه باختری را منفجر کردند. «مومن سمرین» روزنامه نگار فلسطینی هنگام پوشش تخریب این منزل با گلوله لاستیکی زخمی شد.

 

خبرنگار المیادین تاکید کرد: جوانان فلسطینی در جریان حمله نظامیان اشغالگر به رام الله با آنها مقابله کردند. فیلم‌های ویدئویی منتشر شده نشان می دهد که جوانان این شهر با پیشروی نظامیان اشغالگر که با بولدوزر وارد این منطقه شدند، مواجه شدند. تعدادی از فلسطینی ها با گلوله واقعی و گاز اشک آور زخمی شدند.

 

خبرنگار المیادین گزارش داد: نیروهای اشغالگر با بیش از 50 خودرو و کامیون به این شهر برای تخریب منزل خانواده اسلام فروخ یورش آوردند.

 

نیروهای اشغالگر 16 فلسطینی را از روستای بیتا در جنوب نابلس قبل از عقب نشینی از آن بازداشت کردند.

 

خبرگزاری فلسطین گزارش داد: منزل خانواده اسلام فروخ در یک ساختمان مسکونی چهار طبقه قرار دارد که مساحت آن 250 متر مربع است. در این منزل علاوه بر والدین اسلام فروخ، چهار خواهرش زندگی می کردند.

 

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس دراین باره گفت: تخریب این منزل توسط اشغالگر یک جنایت جنگی تمام عیار است.

 

وی تاکید کرد: سیاست تخریب خانه ها، ناتوانی اشغالگران در توقف انقلاب ملت فلسطین را ثابت کرد که به خاطر آزادی و عزت و استقلال می جنگند.

کد خبر 1272054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha