مراسم سی و سومین سالگرد شهادت شهید شیخ علی مزاری در مسجد علی ابن ابیطالب(ع)زاهدان

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی بن ابی طالب (ع) زاهدان گفت: مراسم سی و سومین سالگرد شهادت شهید شیخ علی مزاری در مسجد علی ابن ابیطالب(ع)زاهدان برگزار می شود.

حمیدرضا خاوری مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی بن ابی طالب (ع) زاهدان در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان  بیان داشت:  مراسم سی و سومین سالگرد شهادت شهید شیخ علی مزاری امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد علی ابن ابیطالب(ع)زاهدان برگزار می شود.

 

وی افزود: حجت الاسلام سید محمد رضا طباطبایی نسب سخنران این مراسم خواهد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی بن ابی طالب (ع) زاهدان ادامه داد: قرائت دعای پرفیض کمیل از جمله برنامه های جانبی این مراسم است.

 

گفتنی است شهید مزاری که در اشاعه پیام انقلاب در سیستان و بلوچستان نقش بسزایی داشت، پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فعالیت های گسترده فرهنگی و اجتماعی در سطح این استان پرداخت و تأسیس چند باب مسجد و حسینیه و همچنین زینبیه زاهدان مرکز فعالیت مذهبی بانوان، احداث چهارده باب مدرسه به نام چهارده معصوم علیهم السلام و یک باب مدرسه به نام شهدای مسجد امام علی علیه السلام بخشی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی وی بود که معاندان نظام و اسلام را ناخوش آمد و سبب شد، این روحانی مجاهد را در شامگاه 18 خردادماه 1369 در مقابل دیدگان همسر و فرزندانش به آماج گلوله بسته و به شهادت برسانند.

کد خبر 1272084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha