ثبت نام ۲۱۰۶ نفر از خراسان جنوبی در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم

حجت الاسلام بخشی پور گفت: از خراسان جنوبی ۲هزار و ۱۰۶ نفر تاکنون در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و ۳۱۸ نفر از بانوان فرهیخته و قرآنی استان هستند.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: ثبت نامه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۶ اردیبشهت ماه برای شرکت افراد بالای ۱۸ سال آغاز شده است.

 

وی در ادامه گفت: از ۱۶ اردیبهشت تاکنون ۲هزار و ۱۰۶ نفر از خراسان جنوبی در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و ۳۱۸ نفر خانم و ۷۸۸ نفر از آقایان هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی عنوان کرد: از بیرجند ۷۰۳ نفر، قاین ۲۵۸ نفر، طبس ۲۴۸ نفر، نهبندان ۲۰۳ نفر، فردوس ۱۴۵ نفر، سربیشه ۱۳۸ نفر، خوسف ۱۱ نفر، سرایان ۱۰۳ نفر، زیرکوه ۹۴ نفر، بشرویه ۸۶ نفر و خضری ۱۷ نفر در این مسابقات شرکت کرده اند.

 

حجت الاسلام بخشی پور با بیان اینکه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در چهار بخش آوایی انفرادی، گروهی، معارف عمومی و معارف تخصصی برگزار می شود، افزود: بیشترین شرکت کنندگان از خراسان جنوبی مربوط به رشته ترجمه سوره های یاسین و الرحمن با ۶۲۳ نفر، رشته ترتیل ۲۳۰ نفر، حفظ پنج جز قرآن کریم ۲۱۵ نفر و حفظ ۱۰ جز قرآن کریم با ۱۷۶ نفر است.

 

وی در پایان گفت: ثبت نام در این دوره از مسابقات برای رشته های آوایی تا روز دوشنبه ۲۲ خرداد و برای رشته های معارفی تا روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1272267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha