بررسی جایگاه والدین بعد از ازدواج در «خانه و خانواده»

برنامه «خانه و خانواده» روز دوشنبه بیست و دوم خرداد، با حضور دکتر فاطمه یزدانی روانشناس و مشاور خانواده از جایگاه و هواداری والدین بعد از ازدواج می گوید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه رادیویی ایران، با ازدواج دایره ارتباطات و همچنین تعداد اعضای خانواده دو طرف افزایش پیدا می کند.

 


ازدواج به این معنی است که شما خانواده جدیدی تشکیل داده‌اید. درعین‌حال پس از ازدواج نیز عضوی از خانواده اولمان هم هستیم. این موضوع می‌تواند خیلی از زوجین را دچار تعارض کند. شما نمی‌دانید که در شرایط جدید باید به حرف پدر و مادرتان گوش کنید و یا مطابق میل همسرتان رفتار کنید. این وضعیت به‌خصوص زمانی که پدر و مادر و همسر شما خواسته‌هایی متضاد یکدیگر داشته باشند بدتر خواهد شد.

 


زوجین برای ایجاد یک رابطه بدون تنش با خانواده همسر که اثرات آن در زندگی زوجین بیشتر خواهد بود نیاز به مدیریت روابط دارند.

 


از همین رو و با توجه به اهمیت این موضوع برنامه «خانه و خانواده» روز دوشنبه بیست و دوم خرداد، با حضور دکتر فاطمه یزدانی روانشناس و مشاور خانواده از جایگاه و هواداری والدین بعد از ازدواج می گوید.

 


گفتنی است «خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی زینب برومند و با اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:00 از رادیو ایران پخش می شود

کد خبر 1272466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha