طرح مهر تحصیلی در گلستان اجرا می شود

حجت الاسلام مهدیان از اجرای طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام حسین مهدیان امروز (یکشنبه 21 خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: امسال طرح مهر تحصیلی با تدابیر رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت و محروم و با عمل به نیت واقفان و مشارکت خیران همانند سال های گذشته اجرا می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: طرح مهر تحصیلی در راستای رویکرد سیاست حمایتی اوقاف برای کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم همزمان با سراسر کشور در سال تحصیلی جدید در استان اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: امسال با توجه به موقوفات مرتبط و همچنین استفاده از توان خیران و متولیان موقوفات و مشارکت‌های مردمی و مراکز فعال افق در بقاع متبرکه این ظرفیت نسبت به سال گذشته افزایش یافته و تمام شهرستان ها در سطح استان با تمام ظرفیت پای کار هستند.

 

حجت الاسلام مهدیان اظهارداشت: این بسته های حمایتی شامل؛ کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر اقلام و ملزومات ضروری آموزشی است که در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی و متوسطه توزیع می شوند.

 

وی، ارزش ریالی هر بسته ابتدایی را به مبلغ 545 هزار تومان و هر بسته متوسطه را به مبلغ 572 هزار تومان بیان کرد و افزود: این بسته ها نسبت به بازار از قیمت پایینتری برخوردار هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: علاقه مندان و خیران برای مشارکت و کمک در این امر خداپسندانه می توانند مبالغ واریزی را به صورت متمرکز به شماره شبا ملی (79017000000010984070300) بنام شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه واریز کنند.

 

کد خبر 1272499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha