همایش روایتگران پیشرفت با حضور بیش از ۷۰ خبرنگار داخلی و خارجی در کرمان برگزار می شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از برگزاری نخستین همایش ملی «روایتگران پیشرفت» خبر داد و افزود: این همایش با همکاری روابط عمومی استانداری و بسیج رسانه کشور برگزار می شود.

مجتبی اسدی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ از برگزاری نخستین همایش ملی «روایتگران پیشرفت» خبر داد و افزود: این همایش با همکاری روابط عمومی استانداری و بسیج رسانه کشور برگزار می شود.

 

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان افزود: این همایش که برای روزهای 23 تا 25 خردادماه جاری برنامه ریزی شده است؛ با برنامه های مختلفی همراه است.

 

 

وی با بیان اینکه بیش از 70 خبرنگار داخلی و خارجی برای شرکت در این همایش در کرمان حضور می یابند؛ اعلام کرد: 21 خبرنگار خارجی و 50 خبرنگار داخلی میهمان این همایش هستند.

 

 

اسدی بازدید از پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی پهنه های معدنی استان در سیرجان و رفسنجان، خطوط انتقال آب و... را از جمله برنامه های تدارک دیده شده عنوان و بیان کرد: مراسم ویژه ای نیز صبح روز پنجشنبه پس از زیارت مرقد سردار سلیمانی و شهدای کرمان و با حضور برخی مسئولین کشوری برگزار می شود.

 

 

وی گفت: در این همایش از فراخوان جشنواره تولیدات روابط عمومی ها و رسانه ها با محوریت شعار سال رونمایی می شود.

 

 

اسدی زاده معرفی توانمندی های نظام جمهوری اسلامی، امیدآفرینی و جهاد تبیین را از اهداف اصلی این همایش عنوان و خاطرنشان کرد: انعکاس این پیشرفت ها توسط رسانه های خارجی باعث نگاه مثبت به کشور و استان خواهد بود.

 

 

 

 

کد خبر 1272567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha