کارگاه های تابستانه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان فعال شد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیروان گفت: کارگاه های آموزشی تابستانه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از روز شنبه بیستم خردادماه فعال شده است.

افسانه رحمانی فضلی- مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این کارگاه ها در رشته های خوشنویسی، کاردستی با چوب، سفال و عروسک سازی با نمد است که برای دو گروه دختران و پسران دایر شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام کودکان و نوجوانان جهت غنی سازی اوقات فراغت امسال از ابتدای خردادماه شروع شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد که با توجه به تعطیلی مدارس، تاکنون استقبال خوبی از علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه های آموزشی انجام شده است.

 

رحمانی فضلی عنوان کرد: برای کلاس های کارگاه یک مرکز ثابت در محل کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان در پارک شهید فهمیده و یک مرکز سیار برای مدارس دایر شده و چهار نفر مربی آقا و خانم در برنامه های آموزشی اوقات فراغت امسال این کانون همکاری و مشارکت دارند.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیروان بیان کرد: در کارگاه های عمومی، نمایش فیلم، بازی و سرگرمی، قصه گویی، شعر، روخوانی کتاب، کاردستی، بازی های گروهی و کتابخوانی در حال برگزاری است که روزانه 70 نفر دختر و پسر در آن شرکت می کنند.

 

رحمانی فضلی اضافه کرد: کارگاه های آموزشی برای سنین کودک از 6 سال به بالا تا 20 سال در نظر گرفته شود و علاقه مندان می توانند ثبت نام خود را به صورت حضوری و با مراجعه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یا به صورت تلفنی انجام دهند.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی دارای یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در محل پارک شهید فهمیده این شهر واقع شده است.

 

 

 

کد خبر 1272603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha