توجه به محیط زیست یک وظیفه همگانی است

کریمی با بیان اینکه توجه به محیط زیست یک وظیفه همگانی است افزود: همه مردم باید در حفاظت از محیط زیست به عنوان بستر توسعه پایدار و ارتقا آن توجه ویژه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، زهره کریمی در آیین افتتاحیه خانه محیط زیست شهر ورنجان که در بیت الزهرا (س) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم با همکاری اداره محیط زیست شهرستان بن، انجمن شعر و ادب توکل و هیئت دانش آموزی انصارالمهدی (عج) برگزار شده است.

 

مسئول کتابخانه عمومی علامه طباطبایی شهر وردنجان ادامه داد: خانه محیط زیست به منظور ارائه آموزش‌های محیط زیستی به مردم به ویژه به نوجوانان و جوانان با همکاری اداره محیط زیست شهرستان بن در شهر وردنجان افتتاح شده است.

 

وی بابیان اینکه توجه به محیط زیست یک وظیفه همگانی است افزود: همه مردم باید در حفاظت از محیط زیست به عنوان بستر توسعه پایدار و ارتقا آن توجه ویژه داشته باشیم.

 

کریمی گفت: با راه اندازی خانه محیط زیست در شهر وردنجان آگاهی های لازم توسط نمایندگان محیط زیست به مردم داده می شود تا محیط زیستی سالم و به دور از هرگونه آلودگی داشته باشیم. 

 

مسئول کتابخانه عمومی علامه طباطبایی شهر وردنجان تصریح کرد: برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی با موضوع محیط زیست ویژه نوجوانان و جوانان از اقداماتی است که به منظور آگاهی های نوجوانان در خانه محیط زیست وردنجان آموزش داده می شود.

 

مسئول کتابخانه عمومی علامه طباطبایی شهر وردنجان یادآور شد: امام جمعه وردنجان، فرماندار و رئیس اداره محیط زیست شهرستان بن، شهردار و جمعی از مردم این شهر در آیین افتتاحیه خانه محیط زیست شهر وردنجان حضور داشتند و در پایان این آیین نیز از برگزیدگان مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست تقدیر شد.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری محافل ادبی، عصر شعر، مسابقات نقاشی به مناسبت های مختلف، کتابخوانی و سایر برنامه های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی از دیگر برنامه هایی است که توسط کتابخانه عمومی علامه طباطبایی شهر وردنجان برگزار می شود.

 

کد خبر 1272610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha