ثبت نام پروانه موکب داری اربعین حسینی در استان البرز آغاز شد

رحمانی با اشاره به اهمیت برپایی موکب های اربعین حسینی با هدف خدمت رسانی به زائران گفت: ثبت نام پروانه موکب داری اربعین حسینی در استان البرز آغاز شد.

امیر رحمانی در جریان آغاز ثبت نام موکب داران اربعین به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: خدمت به زائران کربلای حسینی همواره یکی از توفیق های بزرگ الهی است که بسیاری از مشتاقان و دوستداران اهل بیت(ع) نسبت به آن توجه ویژه ای دارند.  

 

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز افزود: عشق به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یکی از مهمترین شاخص هایی است که موکب داران حسینی با باور به این مهم برای خدمت رسانی حاضر می شوند.

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی به منظور خدمت رسانی به زائران عنوان کرد: عاشقان و شیفتگان اباعبدالله الحسین(ع) هر ساله در ایام اربعین حسینی با هدف کسب رضای خدا و عشق به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان کربلا برای خدمت رسانی آماده می شوند.

 

به گفته وی، برپایی آیین اربعین حسینی همواره درس ها و فرصت های معنوی است که بسیاری از گروه های مختلف اجتماعی به ویژه جوانان با پذیرش آن برای خدمت رسانی تلاش کرده اند.

 

رحمانی با اشاره به ضرورت ثبت نام موکب داران در سامانه موکب داران اربعین توضیح داد: ثبت نام مواکب اربعین حسینی با ثبت نام در سامانه موکب داران اربعین می توانند برای اربعین سال جاری نیز خدمت رسانی به زائران را در نظر داشته باشند.

 

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: کمیته های بررسی برای ثبت درخواست ها در سامانه موکب داران حضور دارند که شاخص ها و تجهیزات لازم را برای خدمت رسانی به زوار در نظر می گیرند تا پذیرش لازم را انجام می دهند.

 

 

کد خبر 1272674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha