آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت کانون جهادیه سمنان

ادب اززمان آغاز ثبت نام کلاس هاي اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري جهاديه سمنان همزمان با فرارسيدن فصل تابستان خبرداد.

مرضیه ادب-  مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان در در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان سمنان با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان گفت: غنی سازی اوقات فراغت کودکان نوجوانان در فصل تابستان از مهمترین برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد النبی(ص) جهادیه سمنان می باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان افزود: مسئله اوقات فراغت یکی از موضوعات اصلی و کلیدی برای کلیه افراد جامعه و به ویژه نوجوانان وجوانان است و در زندگی افراد اهمیت و نقش بسیارمهم و تاثیرگذاری دارد.

 

ادب با اشاره به اینکه امسال برنامه های اوقات فراغت این کانون در قالب کلاس های قرآنی،ورزشی، علمی ،هنری و تفریحی برگزار خواهد شد اظهارداشت: برگزاری کلاس های مهارت زندگی و آشنایی با مشاغل مختلف و مهارت های نه گفتن از مهمترین کلاس های مورد نیاز نوجوانان بوده است که توسط کانون جهادیه برگزار خواهد شد.

 

وی مهلت ثبت نام در این کلاس ها را از تاریخ ۲۱ الی ۲۸ خرداد ماه ذکر کردوافزود: علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به مسجد جهادیه مراجعه کنند.

 

به گفته ادب برنامه های اوقات فراغت با همکاری کانون مسجد جهادیه،پایگاه بسیج برادران مسجد  جهادیه و پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) و مسجد النبی(ص) جهادیه سمنان برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان خاطر نشان کرد: مهمترین اهداف برنامه های غنی سازی اوقات فراغت جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، تقویت و احیای کارکردها و نقش واقعی مساجد، ترویج معارف اسلامی و تعمیق معنویت و مهارت آموزشی و رشد استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان است.

 

وی تصریح کرد : دغدغه اصلی فعالان کانون های مساجد انس و الفت بیش از پیش کودکان و نوجوانان با مساجد و تربیت دینی با اتکا به این پایگاه دینی در محلات است.

کد خبر 1272686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha