گفتمان سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهم است

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه گفتمان سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهم است، گفت: انجام وظیفه در این زمینه باید حکیمانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز(۲۲خرداد)، در برگزاری دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر مبتنی بر دوره پایه در ادارات، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، سازمان ها و نهادهای استان لرستان اظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر باید مستحکم و حکیمانه باشد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان افزود: خداوند برای امر به معروف و نهی از منکر حکیمانه در سوره لقمان الگو معرفی کرده است.

 

وی عنوان کرد: شوراهای امر با معروف و نهی از منکر در دستگاه های حاکمیتی وظیفه دارند معروفات و منکرات آن حوزه  را احصا کنند و برای گشترش معروفات و کاهش منکرات تلاش کنند.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر با هدف ترویج این فریضتین الهی در آن مجموعه مهم و موثر خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی نظارت عمومی عامل و ضامن عدالت و رسیدن به کمال و سعادت است، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تکلیف این نظارت عمومی را در جامعه مشخص نموده و وظایف همه مردم را در اجرای احکام الهی و ترویج ارزش های دینی و اخلاقی را تبیین کرده است.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: ایجاد گفتمان سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهم است.

کد خبر 1272727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha