نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

ربیعی گفت: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با ایجاد فضای رقابتی و تزریق روحیه نشاط به جامعه رسانه‌ای در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

احسان ربیعی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با ایجاد فضای رقابتی و تزریق روحیه نشاط به جامعه رسانه‌ای در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مسئول بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب ‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

 

وی ابراز کرد: مهار تورم رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بسیج و حوزه‌های عمل از جمله محور‌های نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

 

ربیعی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب) و رسانه و گروه‌های جهادی را از دیگر محور‌های نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برشمرد.

 

خاطرنشان می شود: سال گذشته ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ارسال شد که از این تعداد با انتخاب هیئت داوران ۳۷ اثر به عنوان آثار برگزیده اعلام و تجلیل شدند.

 

 

کد خبر 1272729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha