ثبت نام سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

موسوی گفت: ثبت نام در سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) در چهارمحال و بختیاری از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۵ تیر سال جاری ادامه دارد.

مظاهر موسوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام در سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) در چهارمحال و بختیاری از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۵ تیر سال جاری ادامه دارد.

 

رئیس دارالقرآن بسیج چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه برای این استان سهمیه حضور ۱۲ هزار نفری در نظر گرفته شده افزود: علاقه مندان برای ثبت نام در سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) باید به آدرس اینترنتی www.quranbsj.ir مراجعه و یا عدد یک را به منظور ثبت نام به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۵ ارسال کنند.

 

وی بابیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان چهارمحال و بختیاری نیز از علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات کار ثبت نام را انجام می دهند گفت: هر پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان باید ۲۰۰ نفر را برای شرکت در سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) ثبت نام کنند.

 

موسوی تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان با اعزام داوران مجرب و سازمان تبلیغات اسلامی با برپایی دوره‌های آموزشی و صدور گواهینامه در برگزاری سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) همکاری دارند.

 

رئیس دارالقرآن بسیج چهارمحال و بختیاری یادآور شد: سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) در بخش های آوایی انفرادی، آوایی گروهی، معارف، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1272730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha