سومین رویداد گاز و رسانه بصورت منطقه‌ای در سنندج برگزار می‌شود

فعله‌گری با اشاره به اینکه دو رویداد گاز و رسانه در دو سال قبل با مشارکت رسانه‌های کردستان برگزار شد، گفت: سومین رویداد گاز و رسانه بصورت منطقه‌ای در سنندج برگزار می‌شود.

فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی سازمان‌ها، دسترسی، طبقه بندی، پردازش و انتشار مناسب اطلاعات از طریق رسانه‌های جمعی و دیگر ابزارهای اطلاع رسانی برای افزایش آگاهی و اثربخشی بر روی مخاطبان یک مجموعه سازمانی است و آنچه در حال حاضر در فرایند اطلاع رسانی به مخاطبان از اهمیت بسزایی برخوردار شده است ضرورت انتشار و توزیع اطلاعات است.

 

فعله‌گری به واژه دهکده جهانی اشاره‌ای کرد و گفت: در دنیایی پیچیده امروز که به عنوان «دنیایی ارتباطات» نامیده می‌شود اخبار و رویدادها در کوتاه‌ترین زمان و با استفاده از انواع ابزارهای اطلاع‌رسانی پیشرفته امروزی به اقصی نقاط دنیا مخابره و افکارعمومی به راحتی در جریان آن قرار می‌گیرند و امروزه روابط عمومی‌ها با استفاده از وسایل ارتباطی (رسانه‌ها) که هر روز به نوعی با تکنولوژی جدید عرضه می‌شود به خوبی می‌توانند در انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد سازمان خود به افکار عمومی به نحو مطلوب اطلاع رسانی نمایند.

 

وی طبقه‌بندی، حذف اطلاعات زاید و پردازش مناسب اطلاعات را حائز اهمیت دانست و اعلام کرد: استفاده از ابزار مناسب انتقال اطلاعات (نوشتاری، دیداری، شنیداری و …) می‌تواند یکی از مأموریت‌های مهم روابط عمومی را که اطلاع رسانی صحیح و اثر بخش به مخاطبان درون و برون سازمانی است را با موفقیت روبرو کند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اطلاع رسانی را ضرورت انکارناپذیر روابط عمومی عنوان کرد و افزود: روابط عمومی‌ها در فرآیند اطلاع‌رسانی نقش بسیار مهمی را در انعکاس اخبار و اطلاعات درونی سازمان ایفا می‌نمایند و روابط عمومی باید ویژگی‌ها و کارکردهای هر رسانه‌ای را به درستی شناخته و با در نظر گرفتن این خصیصه اخبار مورد نظر را بدون فوت وقت در اختیار آنان قرار دهد.

 

فعله‌گری ارتباط صحیح با رسانه‌ها را یکی از کلیدهای موفقیت عملکرد سازمان‌ها و روابط عمومی‌ها دانست و گفت: روابط عمومی و سازمانی موفق است که رسانه‌ها را در کنار خود و خبرنگاران را همراه با خود داشته باشد و‌ امروزه روابط عمومی‌هایی موفق هستند که رسانه‌ها کمک‌کار آنها باشند و دلیل آن این است که رسانه‌ها، نمایندگان افکار عمومی هستند و می‌توانند اطلاعات لازم را در اختیار روابط عمومی‌ها بگذارند و بگویند که انتظارات مردم چیست و به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مردم عمل کنند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان نقش رسانه‌ها در انعکاس فعالیت‌های یک سازمان را بسیار مهم و حساس دانست و بیان داشت: اگر سازمانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه تعامل سازنده داشته باشد باعث می‌شود نقش آن سازمان بین مخاطبان برجسته و نمایان ظاهر شود و این امر موفقیت یک سازمان را در ارتباط دوسویه با جامعه تضمین می‌کند.

 

فعله گری همچنین به برگزاری 2 دوره رویداد شرکت گاز استان کردستان و رسانه‌ها اشاره کرد و افزود: در سال جاری سومین رویداد گاز و رسانه بصورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و از خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست می‌شود با حضور در این رویداد یاری دهنده این شرکت در انعکاس فعالیت‌ها و خدمات باشند.

 

وی اضافه کرد: محورها، چگونگی شرایط و بخش‌های مختلف این رویداد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

گفتنی است؛ در دو دوره قبل این رویداد که استانی برگزار شد، خبرگزاری شبستان رتبه‌های برتر این جشنواره را در بخش ویژه و در بخش خبر کسب کرد.

کد خبر 1272733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha