آموزش تاثیر بسزایی در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارد

بهارلویی بابیان اینکه آموزش یکی از مهمترین اقدامات در راستای احیای فریضه امربه معروف و نهی از منکر است گفت: برگزاری کلاس های آموزشی در کانون فرهنگی هنری مهرپویان نوجوانان و جوانان را با بایدها و نبایدهای این فریضه مهم آشنا کرده است.

حمزه بهارلویی، امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه دینی و اجتماعی برای عموم مردم عنوان کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش تنها راه احیای فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهریانچشمه ادامه داد: تاکنون جلسات و کارگاه های متعدد امربه معروف و نهی از منکر توسط کانون مهرپویان برگزار شده که نوجوانان و جوانان با این فریضه مهم آشنا شده اند.

 

وی بابیان اینکه ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر از وظایف همه دستگاه های اجرایی است ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه نیز هم قدم با سایر دستگاه های اجرای با دعوت از اساتید این حوزه کارگاه های آموزشی زیادی برگزار کرده است.

 

بهارلویی، برگزاری نشست های بصیرت افزایی و روشنگری، برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب، اهدای چادر به نوجوانان دختر، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع امربه معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه های آموزشی با دعوت از اساتید مجرب را از جمله اقدامات کانون مهرپویان یانچشمه در راستای ترویج امربه معروف و نهی از منکر است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهریانچشمه ادامه داد: اعضای کانون ‌های مساجد باید آمر و پیشگام عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشند تا جامعه نیز به تبعیت از آن ‌ها عمل کند.

 

کد خبر 1272788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha