برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت غدیر در قرچک

جلسه ستاد بزرگداشت غدیر شهرستان قرچک با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه ستاد بزرگداشت غدیر شهرستان قرچک به ریاست امام جمعه و رییس ستاد بزرگداشت غدیر شهرستان قرچک و با حضور میری زاده معاون سیاسی فرماندار، قیصر پناه بخشدار، عبدالرحیمی رییس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولین فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در این جلسه گفت: به دلیل اینکه روز عید غدیر در نمازجمعه است بیشتر تمرکز دستگاه ها به نمازجمعه باشد، برنامه های مناسب در حاشیه مصلی نمازجمعه توسط شهرداری، حضور همه جانبه مسئولین در نمازجمعه، کارگاه های فرهنگی در مصلی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا باشند.

معاون سیاسی فرمانداری قرچک نیز در این جلسه اظهار داشت: تمرکز برنامه ها به هیچ عنوان نبایستی با حجم بالای برنامه های مختلف به هم بخورد، دایره اثر فعالیت های ما باید در شهر قرچک باشد کاری که انجام میشود خروجی نداشته باشد، بهره ای نخواهد داشت باید هدفمند و از همه مهمتر متعهد برنامه برگزار شوند.

مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی قرچک با ذکر این مطلب که برگزاری مراسم فرهنگی در روستاها اولویت می باشد، بیان داشت:‌ برای تمامی روستاها برنامه فرهنگی جهت بزرگداشت دهه کرامت و عیدسعید غدیر با حضور سخنرانان و هنرمندان کشوری برنامه ریزی شده است.

کد خبر 1272818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha