برنامه های تابستانه کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم کرمان اعلام شد

کلاس های تابستانی کانون فرهنگی مسجد طفلان مسلم با همکاری پایگاه خواهران زینبیه در ایام تابستان با رویکرد شادی، نشاط و خلاقیت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ با نزدیک شدن به ایام تابستان و اوقات فراغت از تحصیل دانش آموزان، مساجد به عنوان یکی از پایگاه های فعالیت های تابستانی برنامه های مختلفی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تدارک می بینند.

 

مسجد طفلان مسلم خیابان شهید رجایی کرمان و در نزدیکی بیت الزهرا شهید سلیمانی یکی از این پایگاه ها است که نه فقط در ایام تابستان که در طول سال هم مسجدی فعال است.

 

کلاس های کانون فرهنگی مسجد طفلان مسلم با همکاری پایگاه بسیج زینبیه در ایام تابستان با رویکرد شادی، نشاط و خلاقیت ویژه سنین ۸ تا ۱۲ سال و به مدت دو ماه از پنجشنبه اول تیرماه تا چهارشنبه اول شهریور ماه برگزار می شود.

 

قصه گویی قرآنی، سرود، اوریگامی، نویسندگی، نقاشی، بازی های عموروحانی، برنامه های آموزشی باکیفیت(هوش اخلاقی، مهارت های اجتماعی، بُعد دینی و...)با مدیریت روحانیون متخصص در عرصه تربیت کودک و با نگاه مسجدی محوری برگزار می شود.

 

به گفته حجت الاسلام علی اکبر غفوری نسب در این دوره نیز چهارشنبه هر هفته اردوی درون شهری برای شرکت کنندگان برگزار می شود.

 

بر اساس گزارش شبستان، این مسجد همچنین بازارچه ماهیانه خیریه طفلان مسلم را این ماه در روزهای ۲۹ و ۳۰ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار و همه درآمد حاصله را برای مرکز خیریه هزینه می کند.

 

در این مسجد یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته به ترتیب زیارت عاشورا، دعای توسل و دعای کمیل برگزار می شود.

 

تهیه و توزیع سبدهای کمک معیشتی در مسجد طفلان مسلم نیز در طول سال انجام می شود.

 

برگزاری نشست های تربیتی، طرح مباحث خانواده و تربیت فرزند و... با دعوت از مشاورین و کارشناسان از دیگر برنامه های این مسجد است.

کد خبر 1272834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha