رفع مشکلات جامعه ایثارگر رسالت سنگینی بر دوش همگان است

حجت الاسلام هاشمی گفت: نگاه ما به جایگاه ایثارگران به دور از نگاهی مادی و روزمرگی بوده و همه ما در رفع مشکلات جامعه ایثارگر و خدمت رسانی به این قشر رسالت سنگینی بر دوش داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(23 خرداد)، در دیدار با مدیر عامل، معاونین و جمعی از ایثارگران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه لرستان در رابطه با تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر اظهارداشت: نگاه ما به جایگاه ایثار و شهادت نگاهی مادی و روزمرگی نیست بلکه نگاهی ویژه است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به جایگاه خانواده ایثارگران و همسران شهدا اشاره کرد و افزود: خانواده ایثارگران، همسران شهدا و جانبازان در این سنگر سختی های زیادی به دوش کشیده، نقش خود را به خوبی ایفا کردند و در حفظ این سنگر ایستادگی کردند.

 

وی ادامه داد: جامعه ایثارگران استان مناعت طبع خاصی دارند و با وجود مشکلات کریمانه و حکیمانه زندگی می کنند و توجه به رفع مشکلات ایثارگران رسالت سنگینی بر دوش همگان است.

 

حجت الاسلام هاشمی در رابطه با اجرای کمیسون پزشکی جامعه ایثارگر، عنوان کرد: این کمیسیون پزشکی امسال با روند جدید اجرا می شود و عدالت نسبی در این حوزه اجرا می شود.

 

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات مسکن به جامعه ایثارگران، خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات مسکن سهمیه بنیاد است ولی از طرف بانک پرداخت می شود و اجرای ضوابط و قوانین پرداخت تسهیلات توسط بانک ها اجرایی می شود، باید طبق قانون بانکداری نظام جمهوری اسلامی عمل شود.

 

حجت الاسلام هاشمی گفت: شهدای تنگ فنی نماد مقاومت هستند، در راستای تهیه مستند این شهدا بنیاد شهید اعلام آمادگی می کند و باید شرکت نفت پیش قدم شود، برای ساخت این مستند برنامه ریزی شود.

 

 

 

کد خبر 1272846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha