شناسایی ۹هزار مددجوی فاقد مسکن در مازندران|تلاش داریم با آموزش جلوی مرگ مغزی تسهیلات اشتغال گرفته شد

معافی با بیان اینکه امسال هزار و ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای اشتغال زایی داریم، گفت: تلاش داریم با آموزش مهارت به افراد جویای کار، از مرگ مغزی تسهیلات اشتغال جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی- مدیرکل جدید کمیته امداد مازندران امروز (۲۳خرداد) در یدار با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری با اشاره به منویات رهبری درباب فاصله گیری از تصدی گری، ثبات در تصمیم گیری، پیش بینی برنامه ها، مشارکت دادن مردم، عدالت اجتماعی و... اظهار کرد: در راستای تحقق این منویات معظم له کارکنان کمیته امداد استان با حضور در نطقه اشکورات غرب استان مازندران به دنبال تحقق عدالت اجتماعی در بیش از ۱۱روستای اشکورات استان هستند.

 

 

وی افزود: سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تصویر کلان بودجه کمیته امداد استان است باید برای هزینه کرد درست این بودجه برنامه ریزی شود.

 

 

معافی با بیان اینکه تلاش داریم شبکه احسان و نیکوکاری در سطح استان حتی در روستاها فعال شود، گفت: از باب عدالت اجتماعی مورد نظر رهبری تلاش داریم آموزش، درمان و اشتغال و ...در مناطق محروم مازندران به تناسب مناطق شهری محقق شود.

 

وی با بیان اینکه امسال هزار و ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای اشتغال زایی داریم، ادامه داد:امید است با آموزش مهارت به افراد جویای کار، از مرگ مغزی تسهیلات اشتغال جلوگیری شود.

 

 

معافی از ایجاد مراکز نیکوکاری در روستاها خبر داد و گفت: تلاش داریم با تعامل سپاه کربلا، پایگاه های مقامت بسیج خواهران به مراکز نیکوکاری تبدیل شوند.

 

 

وی از فعال شدن شوراهای زکات روستاها در راستای تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری خبر داد و یادآورشد: سپاه کربلا هر سه تا چهار ماه  ۹۰ هزار بسته معیشتی توزیع می کندکه تلاش داریم در قالب تفاهم نامه ای بین کمیته امداد و سپاه کربلا به عدالت توزیع بسته های معیشتی و جهیزیه بین مددجویان و نیازمندان باشیم.

 

 

معافی به پدیده بی خانمانی در مازندران اشاره کرد و گفت: حدود ۹هزار مددجوی استان فاقد مسکن و زمین هستند که امید است خانه دار شدن این قشر با همراهی مسئولین و خیرین محقق شود.

 

 

وی با بیان اینکه اولویت مسکن با بیماران صعب العلاج است، افزود: در باب قرض الحسنه نیز با سپرده گذاری مردم نیکوکار استان مشکلات مالی محلات مرتفع خواهد شد.

 

 

معافی جامعه هدف کمیته امداد را ۸۳هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۵۰۰هزار نفر شبکه خیرین کمیته امداد استان است که به واسطه صندوق صدقات با کمیته امداد همراه هستند.

 

 

 

کد خبر 1272923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha