یادواره شهیدان «نیکوفرد» و۶۸ شهید جهادگر کاشان و آران و بیدگل برگزار می شود

دبیر یادواره شهدای جهادگر آران و بیدگل و کاشان از برگزاری یادواره شهید «محمد نیکوفرد» و برادر شهیدش «ابراهیم» همراه با یاد ۶۸ شهید جهادگر این دو شهرستان خبر داد.

حسن کشایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی، یادواره جهادگر شهید «محمد نیکوفرد» و برادر شهیدش «ابراهیم» همراه با یاد ۶۸ شهید جهادگر شهرستان های کاشان و آران و بیدگل برگزار می شود.

 

دبیر یادواره شهدای جهادگر آران و بیدگل و کاشان افزود: این یادواره، پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲​ از ساعت۲۰ با سخنرانی و روایت گری سردار حاج «عباس دارایی نژاد» فرمانده گردان مهندسی رزمی سلمان فارسی در مجتمع فرهنگی مذهبی هیئت سیدالشهدا آران و بیدگل برگزار می شود.

 

کشایی ادامه داد: هدف از برگزاری این یادواره ، بزرگداشت مقام شهدای کارگر، تبیین نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس و یاد حماسه جهادگر شهید مهندس محمد نیکوفرد در عملیات والفجر ۸ است.

 

دبیر یادواره شهدای جهادگر آران و بیدگل و کاشان بیان داشت: در بخشی از این مراسم از کتاب «از خود تا خدا» مجموعه خاطرات جهادگر شهید محمد نیکوفرد و برادر شهیدش ابراهیم رونمایی خواهد شد.

 

حسن کشایی تصریح کرد: تلاوت قرآن، مدیحه سرایی و تجلیل از سه جانباز ۷۰ درصد جهادگر شهرستان آران و بیدگل از دیگر برنامه های این مراسم معنوی است.

 

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان با تقدیم بیش از یک درصد جمعیت خود در دوران دفاع مقدس، رتبه نخست ایثارگری را به نسبت جمعیت در کشور دارد.

کد خبر 1272946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha