برنامه های اوقات فراغت با رویکرد مسجدمحوری مبنای خودسازی است

مشکی باجلان با اشاره به اینکه برنامه های اوقات فراغت با رویکرد مسجدمحوری مبنای خودسازی است گفت: توجه به برنامه های هنری و فرهنگی شاخصه این کانون مسجدی است به ویژه در جریان برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان و ایام اوقات فراغت سرفصل هایی را در نظر دارد.

جواد مشکی باجلان –مدیرکانون فرهنگی هنری صدیقه الزهرا(س) کرج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: کانون صدیقه الزهرا(س) یکی از کانون های فعال در استان البرز است که در زمینه های فرهنگی هنری و علمی توانسته است موفقیت های قابل تأملی را کسب کند.

 

وی با اشاره به حضور پرشور نوجوانان و جوانان مسجدی در این کانون فرهنگی هنری مسجد افزود: توجه به برنامه های هنری و فرهنگی شاخصه این کانون مسجدی است به ویژه در جریان برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان و ایام اوقات فراغت سرفصل هایی را در نظر داشته است.

 

 

به گفته وی، برپایی ویژه برنامه های مناسبتی از جمله برنامه های مستمر و جریان محور کانون فرهنگی هنری مسجد است که با هدف توجه به ارزش های آرمانی و ایمانی همواره مورد توجه است.

 

مشکی باجلان تصریح کرد: گرامیداشت روز دختر و میلاد حضرت امام رضا(ع) از جمله برنامه های شاخصی بود که در دهه کرامت با استقبال پرشور نیروهای فعال مسجدی برپا شد.

 

 

به گفته وی، برپایی محافل انس با قرآن کریم همچنین تبیین مفاهیم عالی اسلامی در زمینه های مسائل معرفتی و سبک زندگی اسلامی ایرانی از محورهای برنامه ریزی شده در این کانون مسجد است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صدیقه الزهرا(س) ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی، تفریحی و فرهنگی کلاس های کانون فرهنگی هنری صدیقه الزهرا(س) از ابتدای تیرماه با عنوان دوره های کلاس های تقویتی ، احکام، قرآن، فوتسال، اخلاق، تفسیر قرآن کریم، صنایع دستی و ... ویژه نوجوانان و نونهالان برپا می شود.

 

 

کد خبر 1272950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha