ویژه برنامه کاروان غیرت در استان سمنان برگزار می‌شود

شکرویان از برگزاری ویژه برنامه کاروان غیرت به مناسبت فرار رسیدن اربعین شهادت شهید الداغی دراستان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حسین شکرویان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به برنامه مردمی یادواره شهید حمید رضا الداغی گفت: مناسبت فرار رسیدن اربعین شهادت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد تحت عنوان ویژه برنامه کاروان غیرت با هدف گرامیداشت یاد و خاطره و الامقام این شهید در شهرستان سمنان برگزار می شود.

 

وی افزود: از شرکت کنندگان در مراسم اربعین شهید والامقام «حمید ضا الداغی» که با رویکرد مقام گرانقدر این شهید برگزار می شود تصاویر؛ فیلم و دل نوشته خود از حضور در مراسم اربعین شهید غیرت؛ با درج هشتگ # ما _ هم _ غیوریم در فضای مجازی منتشر کنند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان افزود: مردمی که توفیق حضور در این مراسم معنوی را ندارند می توانند دل نوشته ها تصاویر و تولیدات محتوایی متناسب با فضای مجازی خود را در پیام رسان داخلی با هشتگ # ما_ هم _ غیوریم به آدرس الکترونیکی @maham_admln در پلتفرم ها ارسال کنند.

 

وی گفت: مراسم اربعین شهید غیرت (حمیدرضا الداغی) امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ در گلزار شهدای امامزاده اشرف (ع) سمنان برگزار می شود.

 

این ویژه برنامه از ۲۳ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ در شهرستان های تهران، سمنان، مشهد و سبزوار برگزار و به آثار ارسالی برگزیده هزینه سفر زیارتی تعلق می گیرد.

کد خبر 1272966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha