مردم شیروان بیش از ۳ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات شیروان گفت: مردم این شهرستان طی سال گذشته، سه میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به صورت نقدی برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

براتعلی نادری- جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این میزان کمک صورت گرفته برای بازسازی بارگاه مقدس ائمه اطهار (ع) در عتبات عالیات، نسبت به سال ماقبل آن، 300 درصد رشد داشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: مبالغ جمع آوری شده برای تعمیر، توسعه و ساخت حرمین شریف و صحن حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) هزینه خواهد شد.

 

نادری عنوان کرد: همچنین 20 نفر کارگر و استادکار ماهر از این شهرستان به این منظور به کربلا، نجف و کاظمین اعزام شدند.

 

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات شیروان با بیان اینکه سال گذشته هیچ کمک غیرنقدی از سوی مردم خیر شهرستان صورت نگرفته و تمام کمک ها نقدی بوده است، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون مردم شهرستان بیش از 300 میلیون ریال جهت بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که بیشترین مبالغ در ایام محرم و صفر انجام می شود.

 

نادری بیان کرد: مردم برای کمک به ساخت و ساماندهی عتبات عالیات می توانند نذورات خود را به ستاد بازسازی و یا به شماره حساب های بانکی اعلام شده از سوی ستاد از جمله حساب‌های ۱۲۲۵۴۲۷۱۷۸۵۱ بانک انصار و ۰۱۰۳۰۳۳۵۳۵۰۰ بانک ملی واریز کنند.

 

 

کد خبر 1272980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha