حضور پرشور زائرایرانی در محافل انس و معرفت در مدینه منوره

محافل انس و معرفت با هدف تقویت روحیه معنوی حجاج کشورمان در ایام موسم حج تمتع در کاروان های ایرانی برگزار می شود و فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر آنان با یکدیگر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، محافل انس و معرفت از سوی بعثه مقام معظم رهبری در هتل های محل استقرار کاروانهای زائران ایرانی درمدینه منوره و مکه مکرمه برپا می شود و شامل تلاوت قرآن، مداحی ذاکران اهل بیت، آشنایی با تاریخ اسلام و سخنرانی در باره موضوعات مذهبی است و از جلسات پرطرفدار در میان زائران به شمار می رود. 


حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری 27 محفل انس و معرفت تا روز سه شنبه(23 خرداد) برای کاروان های زائران ایرانی در مدینه منوره خبر داد.


وی گفت: 22 محفل انس و معرفت نیز در مکه برگزار شده است و این محافل تا روزهای پایانی حضور زائران ایرانی در سرزمین وحی ادامه خواهد داشت. 


در محافل انس و معرفت در مدینه منوره  حجج اسلام ناصر رفیعی و علی ثمری سخنرانی کردند و حاج علی مالکی نژاد، حاج حمید رمضانپور و مهدی سروری ذاکران اهل بیت به نوحه خوانی و مدیحه سرایی پرداختند.

کد خبر 1273003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha