نیروهای مسلح ولایت‌مدار و ادامه‌دهنده راه شهدا هستند

سردار الهی با بیان اینکه نیروهای مسلح ولایت‌مدار و ادامه‌دهنده راه شهدا هستند، گفت: شهدای نیروی انتظامی وفاداری، ولایت‌مداری و از خودگذشتگی را از مکتب امام حسین(ع) یاد گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، یحیی الهی، امروز، (۲۴ خردادماه)، در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «رسول مهدوی‌پور» در شهرستان کوهدشت، با تبریک و تسلیت به خانواده و دختر چهار ساله این شهید والامقام اظهارداشت: امروز نیروهای مسلح، ولایت‌مدار و ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و نمونه آن شهید مهدوی‌پور است.

 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا عنایت خداوند متعال است، افزود: افتخار می‌کنیم از اینکه روزانه شهدایی از مجموعه انتظامی در سراسر کشور تقدیم حفظ ارزش‌ها و امنیت کشور می‌شود.

 

وی عنوان کرد: شهدای نیروی انتظامی وفاداری، ولایت‌مداری و از خودگذشتگی را از مکتب امام حسین(ع) یاد گرفته و مجموعه انتظامی فرزندان برومند امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری هستند که جهت حفظ و حراست از مرزها، امنیت مردم و کشورشان جانشان را در طبق اخلاص می‌گذارند.

 

سردار الهی بیان کرد: خدمت به مردم عنایت ویژه از طرف خداوند متعال است و تأکید روزانه ما به همکاران این است که در راستای نظم و امنیت مردم شتاب کنند.

 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه شهیدان به تعبیر قرآن زنده هستند و شهادت امری با فضیلت است، اظهارکرد: با توجه به روایتی از امام صادق(ع)، چند گروه هستند که می‌توانند شفاعت کنند و یکی از آنان شهدا هستند که می‌توانند شفیع انسان‌ها شده و آنان را به همراه خودشان وارد بهشت کنند.

 

سردار الهی با اشاره به اینکه شهید مهدوی‌پور چند ساعت قبل از شهادت با همسرش تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد آهنگ پیشوازی که به نام شهید حاج قاسم سلیمانی است را برایش انتخاب کند، گفت: شهدا برگزیده خداوند متعال هستند و اعتقاد و باور ما این است کسانی‌ که به درجه رفیع شهادت می‌رسند، از طرف خداوند انتخاب می‌شوند.

کد خبر 1273028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha