دومین شنبه هر ماه ؛ وعده مسجد «بیت القیوم» با نیازمندان تگزاس

داوطلبان در مسجد «بیت القیوم» تگزاس در دومین شنبه هر ماه پس از اقامه نماز و صرف چای اقدام به توزیع مواد غذایی رایگان در میان نیازمندان می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « fortworthreport»، داوطلبان در مسجد «بیت القیوم» تگزاس در دومین شنبه هر ماه پس از اقامه نماز و صرف چای اقدام به توزیع  مواد غذایی رایگان در میان نیازمندان می‌کنند.

 

داوطلبان حدود ساعت 13 که در روزهای تابستانی در اوج گرمای تگزاس است، بیرون مسجد بیت القیوم در خیابان میلر می ایستند تا غذای رایگان را در میان همه افرادی که مایل به دریافت آن هستند، تقسیم کنند.

 

برخی از داوطلبان جلیقه های آبی و خاکستری می پوشند و تابلوهایی با مضمون «غذای رایگان» در دست دارند.

 

این مسجد مواد غذایی رایگان را از بانک غذایی منطقه «تارانت» در اختیار جامعه ای قرار می دهد که وزارت کشاورزی آمریکا آن را جامعه‌ای کم درآمد، می شناسد و دسترسی کمی به فروشگاه‌های مواد غذایی برای مردم آن وجود دارد.

 

 

رائز رحمان، از متولیان مسجد «بیت القیوم» در این باره گفت: کمک کردن به یکدیگر یک فرهنگ دینی و یک اصل اساسی در جامعه ماست.ما با کمک کردن به مردم به خدا خدمت می‌کنیم.

 

به گفته،بانک غذایی منطقه تارانت معمولاً غذای کافی را برای 150 تا 180 خانواده تحویل می دهد.

 

برنامه توزیع غذا در مسجد «بیت القیوم» از ساعت 13 شروع می‌شود  تا ساعت 16 ادامه دارد.

 

مصطفی احمد، معاون رئیس انجم مسلمانان «فورت ورث» می‌گوید،: هنگامی که در سال 2020 کمپین توزیع غذای رایگان در این مسجد آغاز شد او سفری به والمارت داشت و هزار قوطی غذا خرید و سپس به اداره آتش نشانی، پلیس و خدمات پناهندگان رفت تا بپرس کدام محله ها به مواد غذایی نیاز دارند.

 

اکنون، مسجد یک کامیون میوه، سبزیجات، برنج و سایر اقلام انباری را از بانک غذای منطقه تارانت دریافت می کند.

 

احمد در این باره می‌گوید: ما واقعا فکر نمی‌کردیم که تا این حد موفق باشیم،اما به لطف خدا توانستیم کارهای بسیار بسیار بیشتری انجام دهیم.

کد خبر 1273034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha