دوره آموزشی جهاد تبیین ویژه مدیران استان قم برگزار شد

دوره آموزشی جهاد تبیین ویژه مدیران ستادی استانداری، فرمانداران، بخشداران ودستگاه‌های اجرایی استان قم با هدف توانمند کردن آنها در انجام فریضه جهاد تبیین به مدت دو روز در قم در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، این دوره‌های آموزشی از سوی مرکز آموزش مدیریت دولتی، مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور و استانداری از امروز به مدت دو روز برگزار می شود.

 

سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم در این دوره آموزشی گفت:مقام معظم رهبری در سال های اخیر بارها بر اهمیت جهاد تبیین تاکید نموده و آن را یک فریضه فوری و قطعی عنوان فرموده اند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان ما در جنگ نرم از راهبردها و برنامه هایی استفاده می کنند و با استفاده از شایعات و ایجاد ابهامات در افکار عمومی به توطئه پردازی دست می زنند گفت: ما باید با اینگونه موارد آشنا باشیم و سیاست ها و برنامه های نظام را در پاسخ به این موضوعات بدانیم.

 

وی شرط اول برای جهاد تبیین را معرفت افزایی درونی دانست و گفت: باید خودمان با اطمینان قلبی موضوعات را درک کنیم و طرف حق و باطل را بشناسیم و بعد با تسلط به نقشه های دشمن علاوه بر پاسخ به شبهات، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت را برای مردم تشریح کنیم تا امید در جامعه تقویت شود.

 

لازم به ذکر است هدف از برگزاری این دوره‌ها توانمند کردن مدیران استان در انجام فریضه جهاد تبیین است تا اهداف دشمن در عرصه جنگ شناختی و جنگ ترکیبی را ناکام گذاشته و با بکارگیری تاکتیک‌های هوشمندانه و هنرمندانه و غلبه روایت خودی بر روایت دشمن، حرکت استمرار انقلاب را حفظ و سرعت بخشند.

کد خبر 1273101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha