۲۰ عنوان برنامه طی ایام اوقات فراغت در بیرجند اجرا می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند گفت: ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و تربیتی طی اوقات فراغت در کانون انصارالحسین(ع) بیرجند اجرا می شود.

قاسم باقری‌نژاد-مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند به منظور غنی سازی اوقات فراغت اجرای برنامه ها و کلاس های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و تربیتی طی اوقات فراغت در کانون انصارالحسین(ع) بیرجند اجرا می شود، گفت: این برنامه ها شامل کلاس های قرآنی، آموزشی، نقاشی، هنری و غیره است که هم برای خواهران و هم برادران اجرا می شود.

 

باقری نژاد ادامه داد: کلاس آموزش چرتکه نیز جهت بالابردن اعتماد به نفس نوجوانان و کودکان و توسعه و بهبود عملکرد ذهن آنان در دستور کار این کانون طی تابستان امسال قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند به کلاس های ورزشی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است این کانون در نظر دارد کلاس ورزشی در زمینه های سوارکاری، تنیس روی میز، کنگ فو، کاراته برگزار کند.

 

وی عنوان کرد: این کانون در نظر دارد تا گروه سرود خود را راه اندازی کند و طی تابستان از علاقمندان و هنرآموزان تست و استعدادیابی را برگزار خواهد کرد.

 

باقری نژاد با اشاره به برگزاری کلاس های مداحی گفت: اجرای کلاس های آموزش مداحی ویژه پسران طی ایام اوقات فراغت در دستور کار کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند در پایان بیان کرد: کلاس های اسلحه شناسی، معرق کاری و عروسک سازی و گل سازی و کمک های اولیه به همت این کانون طی ایام اوقات فراغت اجرا می شود.

 

 

کد خبر 1273157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha