اجرای ۲۰۰ طرح درمانی تامین اجتماعی /  اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نفر به مشهد مقدس

موسوی از اجرای ۲۰۰ طرح توسعه‌ای مراکز درمانی با ۱۱هزار میلیارد تومان هزینه خبر داد گفت : بیش از ۱۰۰ هزار نفر در قالب طرح «کرامت رضوی» به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،  میر هاشم موسوی امروز ( پنج شنبه ۲۵ خرداد)  در جمع کارکنان اداره تامین اجتماعی شهرستان صومعه‌سرا،
اظهار کرد : توسعه خدمت رویکرد مهم تأمین اجتماعی است، اقدامات خوبی در بخش توسعه خدمت در دولت مردمی سیزدهم تا کنون انجام شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب در حوزه سلامت و درمان از اهدافی است که دنبال می شود گفت : تسهیل گری در حوزه درمان بیماری‌های خاص و صعب العلاج و کاهش هزینه‌های درمانی در این بخش مورد تاکید تأمین اجتماعی است.

وی از ارائه تسهیلات بیمه‌ای و خدمات درمانی به بیمه شدگان و بازنشستگان خبر داد و گفت:  تاکنون ۴۶ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آن‌ها بازنشسته هستند.

وی افزود: در بهار امسال نیز ۱۷۰ هزار نفر به جمع بیمه شدگان اضافه شدند که تا پایان امسال این تعداد به یک میلیون نفر می‌رسد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور همچنین از اعزام بیش از ۱۰۰ هزار بازنشسته به مشهد مقدس و ارائه خدمات رفاهی رایگان به آن‌ها در قالب طرح کرامت رضوی خبر داد.

وی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار تأمین اجتماعی در لایه‌های مختلف زندگی افراد در جامعه افزود: آرامش بخشی، امیدآفرینی و امنیت خاطر در جامعه از رویکردهای مهم تأمین اجتماعی است.

موسوی با اشاره به اجرای طرح ویژه «کرامت رضوی» در کشور اشاره و خاطر نشان ساخت : بیش از ۱۰۰ هزار نفر در قالب طرح «کرامت رضوی» به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف شدند.


وی با اشاره به فعالیت ۷۰ هزار نفر پرسنل در این سازمان خاطر نشان کرد: از این تعداد حدود ۵۰ درصد از جامعه خدمت رسانی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اجرای ۲۰۰ پروژه درمانی و سلامت محور این سازمان در کشور اظهار کرد: در سال جاری برای تکمیل این پروژه‌ها حدود ۱۱هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

کد خبر 1273179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha