دختران محجبه خراسان جنوبی تشویق می‌شوند/ تربیت مبلغین تخصصی در حوزه عفاف و حجاب

حجت الاسلام قناعت از تشویق دختران محجبه خراسان جنوبی خبر داد و گفت: اردوی تابستانه دختران حاج قاسم با حضور ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد قناعت- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی- امروز (۲۵ خرداد) در چهاردهمین جلسه ستاد عفاف و حجاب استان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی، قانونی و حاکمیتی که بر عهده دارد از اول تیرماه اولویت ما بحث پارک‌ها است و ۱۵ تا ۲۰ اقدام عملیاتی در ایام تابستان خواهیم داشت.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به ۲۱ تیرماه، هر هفته ۲ تا پنج اقدام عملیاتی را در سطح استان خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام قناعت با بیان اینکه در بخش رسانه هر هفته یک محتوای موثری ویژه مدیران و تشکل‌ها خواهیم داشت که خودشان وارد میدان شوند و بتوانند مصاحبه‌های مختلفی در رسانه‌ها داشته باشند، گفت: بحث تشویق ماهانه دختران محجبه در دستور کار است.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: اردوی تابستانه دختران حاج قاسم با حضور ۲۰۰ تا ۳۰۰ دختر از سطح استان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست ماهانه علمی پیرامون حجاب و عفاف، ادامه داد: همچنین ۱۰۰ دانش آموز حوزه ادیان برای فراگیری آموزش‌های خاصی در خصوص نظام و انقلاب در تیرماه به تهران اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام قناعت بیان کرد: تربیت مبلغین تخصصی حوزه عفاف و حجاب در خراسان جنوبی آغاز شده است.

کد خبر 1273182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha