حفظ اقتدار نیروی انتظامی و مجازات متمردین از قانون در دستور کار دستگاه قضا

حجت الاسلام موسوی گفت: حفظ اقتدار نیروی انتظامی و تلاش در تعقیب و مجازات متمردین از قانون و به شهادت رساندن مدافعان امنیت در دستور کار دستگاه قضا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در پی شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه، گفت: سرگرد شهید رسول مهدوي پور که در حین مأموریت بر اثر برخورد عمدي خودروي قاچاقچیان كالا به شدت مجروح شده بود، یوم گذشته به شهادت رسيد.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرنديه استان مرکزی در تاریخ نهم خرداد ماه امسال در حین اجرای مأموریت بر اثر برخورد عمدي خودروي شوتي به شدت مجروح شده و جهت مداوا به بیمارستان ولیعصر(عج) فراجا تهران منتقل مي شودکه شب گذشته پس از چند روز که در حالت کما به سر می برد به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان مرکزی در ادامه ضمن عرض تسلیت به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده این شهید خدوم و دیگر همکاران و همرزمان در مجموعه نیروی انتظامی، تاکید کرد: حفظ اقتدار نیروهای انتظامی در کلیه سطوح و تعقیب، شناسایی و برخورد قانونی مناسب با عامل یا عاملین به شهادت رساندن آنان از اولویت های دستگاه قضایی است که در این فقره نیز با صدور دستورات قضایی لازم، پرونده تا حصول نتیجه با جدیت و سرعت لازم پیگیری خواهد شد.

کد خبر 1273191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha