اجرای طرح یاریگران زندگی تا پایان امسال به ۴۰۰ روستاها  افزایش می‌یابد

حسنی‌مقدم گفت: اجرای طرح یاریگران زندگی تا پایان امسال به ۴۰۰ روستاها افزایش می‌یابد و در مدت سه سال باید این طرح در صد درصد روستاهای سطح استان اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا حسنی‌مقدم- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی- امروز (۲۵ خرداد) در دومین کمیته مشارکت‌های مردمی و کمیته یاریگران زندگی در روستا، اظهار کرد: طرح یاریگران زندگی با هدف مسئولیت پذیری اجتماعی در ۲۵۰ روستای استان از اسفندماه سال گذشته آغاز شده و به مدت سه سال اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: این طرح علاوه بر روستاهای آلوده به موادمخدر در روستاهای سفید به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آگاه‌سازی مردم در حال اجرا است

 

حسنی‌مقدم بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، ترویج سبک زندگی سالم با نشاط، تقویت رویکرد توانمندسازی جامعه روستایی، توسعه رویکرد مردمی سازی و افزایش مشارکت‌های اجتماعی است که به منظور عدالت توزیعی در راستای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد اجرا می شود.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: امیدواریم که اجرای طرح یاریگران زندگی به ۴۰۰ روستاها تا پایان امسال افزایش یابد و در مدت سه سال باید این طرح در صد درصد روستاهای سطح استان اجرایی شود.

 

 

کد خبر 1273228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha