مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی جهادگران چهارمحال و بختیاری تمدید شد

فولادی از تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی جهادگران چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: علاقه مندان تا ۱۵ تیرماه سال جاری فرصت دارند در این جشنواره ثبت نام کنند.

هوشنگ فولادی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جشنواره ملی جهادگران چهارمحال و بختیاری به مدت چهار سال است که به میزبانی این استان برگزار می شود.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی جهادگران چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا اواسط تیرماه ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: چهارمین جشنواره ملی جهادگران چهارمحال و بختیاری در قالب های شعر، داستان نویسی، خاطره نویسی، سرود، طراحی پوستر، عکس، فیلم مستند، فیلم کوتاه، دلنوشته و کاریکاتور برگزار می شود.

 

فولادی یادآور شد: علاقه مندان باید آثار خود را در بخش های عمران و محرومیت زدایی، شبکه سازی و تشکیلات، اقتصاد مقاومتی و اشتغال، کشاورزی و علمی و جهاد تبیین به جشنواره ملی جهادگران چهارمحال و بختیاری ارسال کنند.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در پایان چهارمین جشنواره ملی جهادگران چهارمحال و بختیاری به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان باید آثار خود را در پیام رسان های ایتا و روبیکا به شماره ۰۹۰۱۳۴۵۰۸۷۵ ارسال کنند، همچنین پایگاه های بسیج سراسر استان و بسیج سازندگی نواحی آماده دریافت و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هستند.

 

کد خبر 1273272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha