حضور مدیران کانون های مساجد شهرستان بروجن در نشست توجیهی اوقات فراغت

نشست هم انديشی، توجيهی و افتتاحيه طرح اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۲ شهرستان بروجن با حضور مدير ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، نشست توجیهی رابطان و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بروجن با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، کارشناسان ستادی، رابطان و مدیران در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

در این نشست توجیهی که با هدف تشریح برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در سال ۱۴۰۲ با عنوان «مسجد، کانون نشاط» برگزار شد بر استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های استان از جمله آموزش و پرورش، هلال احمر، ستاد اقامه نماز، فنی و حرفه ای و... در برگزاری کلاس های تابستانه تاکید شد.

 

همچنین آموزش های لازم به مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در خصوص ثبت پایگاه ها و کلاس های طرح اوقات فراغت در سامانه بچه های مسجد داده شد.

 

خاطرنشان می شود: شهرستان بروجن دارای ۳۸ باب کانون فرهنگی هنری است که از این تعداد ۱۴ باب در مساجد روستایی و ۲۴ باب در مساجد شهری فعالیت دارند.

 

کد خبر 1273358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha