طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت اقدامی زیربنایی برای تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان است

قناعت با اشاره به طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت در استان گفت: این طرح یکی از کارهای زیربنایی و اساسی برای تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان و رفع ضعف‌های آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت- استاندار خراسان جنوبی- امروز (۲۷خرداد) در شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و سهم بسیار زیاد آن در قبول نهایی اظهار کرد: در همین راستا بحث انتخاب مصاحبه‌گران پذیرفته‌شدگان این آزمون استخدامی خیلی مهم است و باید با حساسیت دنبال شود.

 

وی افزود: اولین و بالاترین شاخص در جذب معلم باید ایمان، ولایتمداری و اعتقادی درونی افراد به نظام و انقلاب اسلامی باشد.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات برخی از اردوگاه‌های دانش آموزی استان، تصریح کرد: بازدید میدانی از این اردوگاه‌ها انجام و جلسه‌ای با محوریت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برای پیگیری و حل مشکلات آنها برگزار شود.

 

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت موضوع بازگشایی مدارس در مهرماه ۱۴۰۲، گفت: جلسه‌ای تا ابتدای شهریورماه با حضور فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش در محل استانداری برگزار شود تا با برآورد امکانات، تجهیزات و سایر موضوعات حاشیه‌ای در بحث بازگشایی مدارس مشکلی نداشته‌ باشیم.

 

قناعت با اشاره به طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت به منظور استفاده بهینه از توانمندی معلمان جهادگر در آموزش و پرورش برای کمک به تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان، افزود: این طرح یکی از کارهای زیربنایی و اساسی برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و رفع ضعف‌ها و مشکلات آنان است.

 

استاندار خراسان جنوبی به مشکل انشعابات آب، برق و گاز مدرسه دکتر داریوش گنجی در شهرک امام علی(ع) بیرجند اشاره کرد و گفت: در اولین فرصت جلسه‌ای با محوریت فرماندار بیرجند برای پیگیری و رفع این مشکل برگزار شود.

 

 

 

 

کد خبر 1273396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha