کتاب «نهضت امام خمینی» به دفتر پنجم رسید

مجموعه کتاب «نهضت امام خمینی (ره)» به قلم حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حمید روحانی که به ارائه شواهد و اسناد و مدارک می‌پردازد به دفتر پنجم رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم،مجموعه کتاب «نهضت امام خمینی (ره)» به قلم حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حمید روحانی که به نگارش تاریخ نهضت امام خمینی با ارائه شواهد و اسناد و مدارک می‌پردازد، در حال حاضر به دفتر پنجم رسیده است.

 

سید حمید روحانی مورخ ایرانی و نویسنده کتاب مشهور «نهضت امام خمینی» است. این مجموعه که چاپ اول آن مربوط به سال 1381 بوده، به نگارش تاریخ نهضت امام خمینی با ارائه شواهد و اسناد و مدارک می پردازد و سعی دارد جزئیات این نهضت را بازگو کند تا خوانندگان و علاقمندان بدرستی از ماهیت و حقیقت انقلاب اسلامی آگاهی یابند.

 

نویسنده در مقدمه آورده است که از آغاز نهضت اسلامی، جریان های درونی و برونی آن را پیگیری کرده و در متن آن قرار داشته است و بجز یک سال سفر ترکیه، در دیگر تبعیدها و هجرت ها با امام بوده و هماره به گردآوری اسناد و اطلاعات همت گمارده است. امتیاز دیگر این دفتر، اسناد و مدارکی است که از دشمن به جای مانده است و بهترین منبع برای دریافت و تحلیل سیر حوادث و رویداد این حرکت بزرگ اسلامی است.

 

امروز این کتاب به دفتر پنجم رسیده است و به سیر زندگی شهید مصطفی خمینی می پردازد.

کد خبر 1273399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha