جشنواره کتابخوانی رضوی از راه های اتصال به چشمه ذلال معرفت رضوی است

حجت الاسلام موسوی جشنواره رضوی را یکی از راه های اتصال به چشمه ذلال معرفت رضوی دانست وگفت: فعالیت هایی همچون جشنواره کتابخوانی رضوی می تواند مسیر تحقق این هدف را برای علاقه مندان به فرهنگ و سیره رضوی هموار نماید.

حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه امری روری است.

 

امام جمعه دورود با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره رضوی،  افزود: تعمق و تدبر در سیره منور اهل بیت(ع) به منزله کنکاش در حقیقت وجودی انسان و راهی مطمئن برای رسیدن به کمال بشری است.

 


وی عنوان داشت: بسیاری از تعالیم و آموزه های قرآن کریم در اخلاق و منش اهل بیت پیامبر اسلام به بهترین شکل ممکن تجلی یافته است و لذا پیاده سازی سبک زندگی اسلامی و مبتنی بر کلام الهی بدون غور و اندیشه در سیره خاندان عصمت و طهارت امکان پذیر نیست.

 


حجت الاسلام حسینی نوری خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین و مطمئن ترین راه ها برای اتصال به این چشمه ذلال معرفت، بهره مندی حداکثری از برکات سنت حسنه کتابخوانی است و قطعاً فعالیت هایی همچون جشنواره کتابخوانی رضوی می تواند مسیر تحقق این هدف را برای علاقه مندان به فرهنگ و سیره رضوی هموار نماید.

 

کد خبر 1273417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha