۳۱ خرداد؛ آغاز بکار ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت «باران وحی»

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: جشنواره فرهنگی و هنری با رویکرد قرآنی و نام «باران وحی» برای ششمین سال پیاپی از ۳۱ خرداد اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی؛ مجید الهی راد با بیان اینکه ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت «باران وحی» از 31 خردادماه در استان آغاز می شود، اظهارکرد: این جشنواره با رویکرد قرآنی و همزمان با سراسر کشور و در بین خانواده های مددجویان تحت حمایت برگزار می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: جشنواره قرآنی باران وحی با هدف شناسایی، توانمندسازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار می شود.

 

وی افزود: جشنواره باران وحی در سه سبد آوایی، مفاهیم و هنری و در سه رده سنی زیر ۱۲ سال،۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار خواهد شد.

 

الهی راد بیان کرد: سبد آوایی در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، صحیح خوانی، اذان، صحت قرائت نماز، دعا خوانی و مداحی، سبد مفاهیم شامل رشته های فهم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه و سبد هنری شامل رشته های نقاشی، خوشنویسی و  قصه‌گویی می شود.

 

وی با اشاره به کسب 25 رتبه کشوری و 95 رتبه برتر استانی توسط مددجویان خراسان شمالی در جشنواره باران وحی سال گذشته، خاطرنشان کرد: زمان ثبت‌نام و ارسال آثار از 31 خرداد 1402  شروع و در 15 شهریور 1402 به پایان می رسد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه داوری آثار مرحله استانی هم‌زمان با ارسال آثار آغاز و تا پایان شهریور 1402 ادامه خواهد داشت، اظهارداشت: پس از پایان داوری، آثار بررسی و مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

 

الهی راد با بیان اینکه این جشنواره به‌صورت دومرحله‌ای (استانی و ملی) و کاملاً غیرحضوری برگزار می شود، ادامه داد: شرکت در جشنواره از طریق  ورود به سامانه هم‌گروه، از طریق سامانه سها به آدرس  soha.emdad.ir  در دسترس کلیه مددجویان قرار دارد.

کد خبر 1273422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha