دومین مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر برگزار می‌شود/ تغییر مکان به حدفاصل میادین امام حسین(ع) و آزادی

دومین مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر امسال در حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی و با حضور مواکب غدیری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت  خبرگزاری شبستان، مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر برای دومین سال پیاپی همزمان با عید سعید غدیر در تهران برگزار می شود.

 

بنابر این گزارش، نخستین دوره این مهمانی بزرگ سال گذشته همزمان با عصر روز عید غدیر در خیابان ولیعصر(عج) تهران برگزار و به قدری با استقبال مواجه شد که این مهمانی با حضور اقشار مختلف مردم تا پاسی از شب ادامه یافت. از جلوه های جذاب این مهمانی برپایی ایستگاه های صلواتی شبیه به مواکب اربعین حسینی در کشور عراق بود که شور و نشاطی ویژه به جشن بخشید.

 

در پی این استقبال و به منظور برگزاری دومین مهمانی بزرگ غدیر در فضایی با گنجایش جمعیت بیشتر، امسال این مراسم حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی برگزار می شود.

 

از مهمترین نقش‌آفرینان و عوامل موثر در برگزاری این مهمانی ۱۰ کیلومتری مسجدی ها، هیئتی ها، اعضای پایگاه‌های بسیج، گروه‌های جهادی و فرهنگی و جمعیت های مشابه هستند که در قالب موکب های برپاشده به شرکت کنندگات خدمت رسانی می کنند چنان که پیش بینی می شود تعداد مجموعه های مردمی مشارکت کننده از 600 مورد در سال گذشته به ۱۲۰۰ مورد در سال جاری افزایش بیابد.

 

گفتنی است، این جشن بزرگ ۱۶ تیرماه همزمان با روز عید غدیر از ساعت ۱۸ برگزار می شود و تا انتهای شب ادامه می یابد.

 

موکب‌داران علاقمند به حضور در این مهمانی می توانند با ارسال عدد ۱ را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 1273449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha