ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی در فعال کردن شبکه آموزش قرآن استان

حجت‌الاسلام کارگر گفت: برنامه ها، مسابقات و جشنواره های قرآنی زیادی در استان برگزار می شود که لازم است دستگاه های اجرایی در فعال کردن شبکه آموزش قرآن استان همکاری های لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام ابوذر کارگر بابیان اینکه شبکه آموزش قرآن استان تقویت می شود به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مدیران مؤسسات، خانه ‌های قرآن، مربیان، قرآن ‌آموزان و ادارات در شبکه آموزش قرآن استان حضور دارند که باید با همکاری و تعامل سطح آموزش قرآن در استان را ارتقا دهیم.

 

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال ‌و بختیاری ادامه داد: برای همه افراد و گروه های که در شبکه آموزش قرآن استان کار می کنند یک مسیر و نقشه ترسیم شده تا بتوانیم فعالیت های قرآنی را بهتر پیش ببریم.

 

وی گفت: هشت اداره فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری در حوزه های فرهنگی هنری و  آموزش قرآن فعالیت می کنند که می توان به جشنواره قرآن و عترت (ع) که ذیل شبکه آموزش قرآن استان است اشاره کرد.

 

حجت‌الاسلام کارگر بابیان اینکه جشنواره قرآن و عترت (ع) در سطح استانی و ملی اجرا می شود گفت: هر یک از دستگاه های اجرایی در حد توان خود برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره قرآن و عترت (ع) قدم برمی دارند چراکه این جشنواره یک رویداد بزرگ است و سطح استان را با رشته‌ها و موضوعات مختلف و متنوع درگیر می کند.

 

کد خبر 1273458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha