برای دنیا و آخرت مردم باید به فسادستیزی توجه ویژه کنیم

آیت الله عابدینی گفت: اگر می‌خواهیم دلسوز قیامت خودمان و دنیای مردم باشیم باید به موضوع فسادستیزی توجه ویژه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه مجمع نمایندگان استان اظهار کرد: نمایندگان مجلس را نقش‌آفرینان جدی می‌شناسیم و در وحدت و انسجام مردم که پایه و اساس امنیت کشور محسوب می‌شود پای کار می‌بینیم و در استان هم همین‌گونه است و امیدوار هستیم در انسجام و وحدت مردم همان گونه که از گذشته بودید، بیشتر نقش‌آفرینی کنید.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تشریح اهمیت مشورت و وحدت در دین تصریح کرد: خداوند متعال فرموده «وَشَاوِرْهُمْ فِي الْأَمْر فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّه» یعنی با آنها مشورت نما لیکن آنچه تصمیم گرفتی با توکل به خدا انجام ده و این کلام به خوبی اهمیت مشورت را نشان می‌دهد و مسئولان هم هر چه با وحدت و مشورت یکدیگر کارها را پیش ببرند، قطع یقین نتایج مطلوب‌تری حاصل خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: همه این کارها بدون تقوا به نتیجه نمی ‌رسد و تقوا هم یک لفظ نیست بلکه به معنی این است که انسان به واقع خودش را در محضر خدا ببیند، خدا را حاضر و ناظر ببیند و برای هر کاری حساب کند که قیامتی در کار است و آن زمان فقط اعمال ماست که به کارمان می‌آید.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: احترام رهبر معظم انقلاب به مجلس شورای اسلامی باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد و همه به این معنا توجه کنند.

 

وی بر ضرورت فساد ستیزی تأکید کرد و افزود: اگر می‌خواهیم دلسوز قیامت خودمان و دنیای مردم باشیم باید به موضوع فسادستیزی توجه ویژه داشته باشیم؛ خداوند فرموده اگر بخواهیم جامعه‌ای را به نابودی بکشانیم به زیاده‌ خواهان و دنیاطلبان میدان می‌دهیم تا فسق و فجور کنند و در نهایت آنها را از میان برمی‌داریم و این وعده جدی الهی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

 

کد خبر 1273482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha