مراقب پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت باشید

برنامه «نمودار» روز یکشنبه ۲۸ خرداد، با حضور مهدی حاجی وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس پیرامون امور سهام عدالت گفت و گو می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه رادیویی ایران، دریافت هرگونه اطلاعات از سهامداران جهت واریز سود سهام عدالت نیز یکی از شیوه‌های کلاهبرداری است.

 


به گفته مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در صورت قطعی شدن موضوع اختصاص سهام عدالت به جاماندگان، به طور قطع اطلاع‌ رسانی از طریق مبادی رسمی از جمله تلویزیون و رادیو و همچنین خبرگزاری‌ها صورت خواهد گرفت؛ بنابراین مردم باید دقت کنند که انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی، مبنی بر ثبت‌نام و دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این گونه مطالب صرفا با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.

 


از همین رو برنامه «نمودار» روز یکشنبه 28 خرداد، میزبان مهدی حاجی وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس پیرامون امور سهام عدالت می شود و پیرامون این موضوع گفت و گو می کند.

 


گفتنی است «نمودار» این هفته به تهیه کنندگی راضیه حسینعلی و اجرای مهرناز فقیهی و هماهنگی اکرم خیرخواه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:20 از رادیو ایران پخش می شود

کد خبر 1273522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha