روزی به نام بیان زدایی

برنامه «ایران امروز» یکشنبه ۲۸ خرداد، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی راه های مهار بیابان زایی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه رادیویی ایران، روز گذشته 17 ژوئن روز جهانی بیابان زدایی بود، پیشرفت بیابان ها در سراسر جهان به حدی رسیده که مساله بیابان زدایی به یکی از مسایل قابل توجه بوم شناسی و زیست محیطی تبدیل شده است و روز به روز نگرانی ها درباره آن افزایش پیدا می کند.

 


سیما پاتیمار تهیه کننده برنامه «ایران امروز» یکشنبه ها بیان کرد: نیاز‌های بی پایان انسان و میل او به پیشرفت و توسعه باعث شده تا در طول سالیان متمادی به جان زمین بیفتد و تمام عناصر آن را خودخواهانه از بین ببرد و یا مورد استثمار قرار دهد.

 


وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع در برنامه روز یکشنبه میزبان دکتر حسن وحید معاون آبخیزداری امور مراتع و بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری كشور،

 


دکتر محمد خسروشاهی رئیس بخش تحقیقات بیابان مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور و دکتر هادی کیا دلیری متخصص در حوزه جنگل و آبخیزداری خواهیم شد و پیرامون بررسی راه های مهار بیابان زدایی بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

 


گفتنی است «ایران امروز» یکشنبه ها به تهیه کنندگی سیما پاتیمار، اجرای احمد طبعی و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود

کد خبر 1273534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha