۲۰۰ موکب به مناسبت جشن غدیردر خرم آباد برپا می شود

رضایی گفت: جشن غدیر در خرم آباد با برپایی ۲۰۰ موکب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مسلم رضایی، امروز(28خرداد)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در راستای برگزاری برنامه بزرگ مهمانی عید غدیر یک ستاد مردمی متشکل از مجموعه مواکب، ستاد بازسازی عتبات عالیات، کانون مداحان و شعرای آئینی، شورای هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مؤسسات قرآنی، بنیاد دعبل، مجمع ایمانی مشعر، گروه‌های جهادی و دیگر مجموعه‌های مردم نهاد لرستان تشکیل شده است.

 

دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ عید غدیر در لرستان افزود: جشن سه کیلومتری عید غدیر با برپایی ۲۰۰ موکب در شهر خرم‌آباد برگزار می شود.

 

وی عنوان داشت: جشن غدیر در قالب ستاد مردمی، روز جمعه ۱۶ تیرماه، از ساعت ۱۶ الی ۲۳، از ابتدای بلوار شورا تا انتهای به طول سه کیلومتر، به نام شهید «سید نورخدا موسوی» و با مشارکت موکب‌ها و هیئت‌های مختلف از سراسر استان و حضور عموم مردم برگزار می شود.

 

رضایی طبخ و توزیع غذا، پخش شیرینی و شربت، برپایی غرفه‌های فرهنگی کودک، نوجوان و جوان و غرفه‌های حجاب و عفاف از جمله خدمات در نظر گرفته شده برای جشن غدیر عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن غدیر مردمی است، گفت:  از مجموعه‌ها و سازمان‌های دولتی نیز درخواست شده تا در امر پشتیبانی این برنامه برای بهتر گروه‌های مردمی کمک‌رسانی کنند.

کد خبر 1273614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha