امسال ۱۳۱۷ نیرو برای دستگاه‌های اجرایی  خراسان جنوبی جذب می شوند

ناصری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی جهاد تبیین در ادارات خراسان جنوبی گفت: در سال جاری هزار و ۳۱۷ نفر از طریق آزمون استخدامی جذب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ناصر ناصری-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی- امروز (۲۸ خرداد) در شورای اداری استان اظهار کرد: ۲۸ خردادماه سالروز انتخابات ریاست جمهوری و شرکت حماسه آفرین مردم در انتخابات است.

 

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در ابتدای استقرارش با چالش‌های فراوانی از جمله کرونا و فوتی روزانه ۷۰۰ نفر از هموطنان مواجه بود، ادامه داد: دولت سیزدهم برای برون رفت از این چالش‌ها تصمیمات سختی گرفت و با اقدامات به موقع توانست بر این چالش‌ها غلبه کند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به نامگذاری ۲۸ خرداد به روز ایمان و امید با محوریت گفتمانی دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، گفت: دشمن با تمام توان در میدان است و با تهاجم فرهنگی و فکری ایمان جوانان را نشانه گرفته و ما باید پاسخگوی این اقدامات باشیم.

 

ناصری با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف مسکن، علم و فناوری، بهداشت، راه، برق و اشتغال، بیان کرد: باید این دستاوردها برای جلوگیری از ناامیدی جوانان بیان و اطلاع رسانی شود.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی جهاد تبیین در ادارات، خاطر نشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۵ آزمون استخدامی برگزار شده و در سال جاری نیز مجوز هزار و ۳۱۷ نفر از طریق آزمون استخدامی در دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اخذ شده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در بحث مسائل پژوهشی و تحقیقاتی جلسات متعددی برگزار شد و سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد تومان برای طرح‌های پژوهشی اختصاص یافت تا هر اقدامی در استان بر مبنای تحقیق و پژوهش باشد.

 

 

 

 

کد خبر 1273639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha