پنجمین نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی کاشان برگزار شد

پنجمین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان کاشان در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، در آستانه یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، پنجمین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان کاشان در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در این جلسه با تقدیر از همکاری اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی کاشان، یاد و خاطره عضو فقید این هیئت؛ مرحومه خانم دکتر فاطمه بدیعی را گرامی داشت و برای مطهره رسولی فینی یادگار آن مرحومه که از حافظان قرآن و مربیان کودک مؤسسه جامعة القرآن کریم است آرزوی موفقیت و حکم عضویت هیئت اندیشه ورز را به وی تقدیم کرد.

 

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در ادامه نقش بانوان و زنان را در اعتلای فرهنگ ومعارف قرآنی حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به تخصص و نخبگی و رزومه بالای هیئت اندیشه ورز بانوان شهرستان کاشان امیدواریم در سال جاری از طرح ها و برنامه‌های قرآنی هیئت اندیشه ورز در کنگره حضرت سلطان علی علیه السلام و همچنین کنگره سرداران شهید و ۱۸۰۰ شهید دارالمومنین کاشان بتوانیم حداکثر استفاده را داشته باشیم.

 

در پایان این نشست، رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به اعضای هیئت، یک جلد کتاب «خون میگذشت» از مجموعه آثار تاریخ شفاهی جبهه انقلاب اسلامی کاشان و سرگذشت داستانی حاج محمدآقا رسول زاده هدیه کرد.

کد خبر 1273643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha